VITT OCH NYTT

nu är det dags att ta upp den här fina bloggen igen,
jag kommer byta inriktning så från och med nu är detta min lilla inredningsblogg! 
 
för er som missat så är mitt namn rasmus ledin, 24 år gammal och pluggar till retuschör i stockholm.
bor just nu ihop med min kärlek erik i hans lägenhet  som vi håller på att göra iordning.
 
det jag kommer skriva om är lite om vad jag hittar på i eriks lägenhet, men mest om min lilla projektlägenhet jag har i norrköping, där händer det mycket just nu så ska bli
jättekul att få dela med mig av det.
kommer även lägga upp upp lite tips jag hittar och även fina möbler och annat
som jag tycker kan vara värt att dela med mig av,
jag hoppas på en bra blogg helt enkelt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback